REGULAMIN CS:GO

1. Postanowienia ogólne

✔ Kapitanowie z obu drużyn mają zjawić się 15 minut przed meczem na czacie grupowym kapitanów.
✔ Administracja ma prawo do edycji regulaminu jak i ma prawo podejmować decyzje takie, które nie spodobają się graczom, ale będą dobre dla całego turnieju.
✔ Udział w turnieju jest równoznaczny z akceptacją poniższego regulaminu.
✔ Administracja turnieju: Maciej „FireX” Treder

2. Zawodnicy

✔ Zawodnik może reprezentować tylko jeden zespół.
✔ Zawodnikowi jak i całej drużynie zabrania się używania wulgarnych nazw w „nicku” oraz w „nametagu”, kierowania wulgarnych treści do pozostałych graczy oraz administracji.
✔ Zawodnik nie może zmieniać drużyny w trakcie trwania rozgrywek.

3. Drużyny

✔ Podczas meczów trener na serwerze jest dozwolony.

4. Rozgrywki

✔ Wszystkie mecze rozgrywane są w trybie BEST OF 1, Finał i mecz o 3 miejsce BEST OF 3.
Lista map na których rozgrywany jest turniej:
-de_cobblestone
-de_inferno
-de_nuke
-de_mirage
-de_train
-de_cache
-de_overpass
✔ Za używanie tzw. Błędów gry grozi dyskwalifikacja z turnieju.
✔ Używanie czatu w grze w celu obrażenia bądź zirytowania przeciwnika jest surowo zabronione, może to grozić dyskwalifikacją.
✔ W przypadku remisu zastosowana będzie dogrywka w systemie MR3
✔ Każda drużyna musi mieć włączone „demo”, by móc w razie czego sprawdzić czy gracz nie oszukiwał.

5. Kary i rozstrzygnięcia

✔ Kwestie sporne rozpatruje administrator, jego decyzja jest nieodwołalna.
✔ Używanie niedozwolonego oprogramowania jest surowo karane, może to grozić dyskwalifikacją na zawsze.
✔ W trakcie trwania meczu obowiązuje kultura, nieprzestrzeganie netykiety jak i kultury osobistej administracja może wyciągnąć konsekwencje od drużyny, nawet jeśli wina leży po stronie tylko jednego zawodnika.
✔ Wulgarne treści, zachowania, spamowanie, prowokowanie, zarówno w trakcie meczu w komentarzach przed i po meczowych są zabronione.
✔ Każda drużyna ma prawo do dwóch taktycznych pauz na mecz, pauza trwa 2 minuty i 1 technicznej, nie dłuższej niż 5 minut.
✔ Opuszczenie serwera przed zakończeniem meczu są zabronione. Każdy mecz musi zostać zakończony ze wszystkimi graczami.
✔ Zabronione jest wykorzystywanie błędów map (bugów) powszechnie uznanych jako zakazane np. flashbug, chodzenie po teksturach czy przechodzenie przez nie, np. skywalking etc. Za stosowanie w/w zagrań drużyna zostaje zdyskwalifikowana z turnieju.
✔ Wpisanie (zaakceptowanie) wyniku, wiąże się z jego akceptacją. Po tym fakcie, zgłoszenie konfliktu jest możliwe, jednakże jakakolwiek przyczyna jego zgłoszenia nie będzie miała wpływu na wynik spotkania.
✔ Każda drużyna może zgłosić max. 3 zawodników w celu sprawdzenia „demek” czy dany gracz nie oszukiwał bądź nie używał błędów gry.
✔ Demo danego gracza lub drużyny musi być dostarczone w przeciągu 120 minut od poproszenia o demka zawodnik z drugiej drużyny. Demko musi być dostarczone do administratorów z nazwą zawodnika którego jest to demko.
✔ Drużyna która nie dostarczy demka zostaje zdyskwalifikowana z turnieju, lecz drużyna która przegrała lub prosi o demka nie wchodzi w ich miejsce.
✔ O demo/dema można prosić tylko raz.
✔ Drużyna musi trzymać demka przez 48h po zakończonym meczu.
✔ Nie dostarczenie demka od gracza który jest podejrzany grozi dyskwalifikacją z turnieju.
✔ Jeżeli zawodnik grający w drużynie która jeszcze bierze udział w turnieju dostanie VAC Bana, cala drużyna zostaje zdyskwalifikowana.
✔ Jeżeli po obejrzeniu demka zawodnik używa wspomagaczy za jego drużynę wchodzi drużyna przegrana z poprzedniego meczu.

6.Punkty meczowe.

Wygranie meczu 3pkt
Remis 1pkt
Przegrany mecz 0pkt

7.CRASH SERWERA

✔ Jeżeli serwer się wyłączy z niewiadomych przyczyn to mecz zostaje przywrócony przez backupa lub mecz zostaje powtórzony w zależności od problemów z serwerem, jeżeli drużyna miała wygranych 15 rund, a przeciwna do 6, mecz wygrywa drużyna, która już miała zapewniony remis.

8.SPÓŹNIENIE

Drużyna ma czas 15 minut na wstawienie się na mecz od czasu wyznaczonego. (Np.
19.00 mecz 19:15 maksymalny czas)
Jeżeli drużyna nie stawi się na mecz przegrywa walkowerem.
O np. 19:15 wynik jest już wpisywany do drabinki.

REGULAMIN 1VS1 

1. Postanowienia ogólne :

✔ Gracze mają zjawić się 15 minut przed meczem na czacie grupowym kapitanów.
✔ Administracja ma prawo do edycji regulaminu jak i ma prawo podejmować decyzje takie, które nie spodobają się graczom, ale będą dobre dla całego turnieju.
✔ Udział w turnieju jest równoznaczny z akceptacją poniższego regulaminu.
✔ Administracja turnieju: Maciej „FireX” Treder

2. Rozgrywki

✔ Wszystkie mecze rozgrywane są w trybie BEST OF 1, Finał i mecz o 3 miejsce BEST OF 3.
Lista map na których rozgrywany jest turniej:
aim_9h_ak
aim_dust_go
aim_map
aim_map2_go
aim_redline
awp_bycastor32
awp_bridge
awp_deathcanyon
awp_india_csgo
awp_ice_csgo
awp_map_classic
awp_pro
✔ Za używanie tzw. Błędów gry grozi dyskwalifikacja z turnieju.
✔ Używanie czatu w grze w celu obrażenia bądź zirytowania przeciwnika jest surowo zabronione, może to grozić dyskwalifikacją.
✔ W przypadku remisu zastosowana będzie dogrywka w systemie MR3
✔ Każda drużyna musi mieć włączone „demo”, by móc w razie czego sprawdzić czy gracz nie oszukiwał.

3. Kary i rozstrzygnięcia

✔ Kwestie sporne rozpatruje administrator, jego decyzja jest nieodwołalna.
✔ Używanie niedozwolonego oprogramowania jest surowo karane, może to grozić dyskwalifikacją na zawsze.
✔ W trakcie trwania meczu obowiązuje kultura, nieprzestrzeganie netykiety jak i kultury osobistej administracja może wyciągnąć konsekwencje od gracza.
✔ Wulgarne treści, zachowania, spamowanie, prowokowanie, zarówno w trakcie meczu w komentarzach przed i po meczowych są zabronione.
✔ Każda osoba ma prawo do dwóch taktycznych pauz na mecz, pauza trwa 2 minuty i 1 technicznej, nie dłuższej niż 5 minut.
✔ Opuszczenie serwera przed zakończeniem meczu są zabronione. Każdy mecz musi zostać zakończony ze wszystkimi graczami.
✔ Zabronione jest wykorzystywanie błędów map (bugów) powszechnie uznanych jako zakazane np. flashbug, chodzenie po teksturach czy przechodzenie przez nie, np. skywalking etc. Za stosowanie w/w zagrań drużyna zostaje zdyskwalifikowana z turnieju.
✔ Wpisanie (zaakceptowanie) wyniku, wiąże się z jego akceptacją. Po tym fakcie, zgłoszenie konfliktu jest możliwe, jednakże jakakolwiek przyczyna jego zgłoszenia nie będzie miała wpływu na wynik spotkania.
✔ Każdy zawodnik może zgłosić max. 3 zawodników w całym turnieju w celu sprawdzenia „demek” czy dany gracz nie oszukiwał bądź nie używał błędów gry.
✔ Demo danego gracza lub drużyny musi być dostarczone w przeciągu 120 minut od poproszenia o demka zawodnik z drugiej drużyny. Demko musi być dostarczone do administratorów z nazwą zawodnika którego jest to demko.
✔ Drużyna która nie dostarczy demka zostaje zdyskwalifikowana z turnieju, lecz drużyna która przegrała lub prosi o demka nie wchodzi w ich miejsce.
✔ O demo/dema można prosić tylko raz.
✔ Drużyna musi trzymać demka przez 48h po zakończonym meczu.
✔ Nie dostarczenie demka od gracza który jest podejrzany grozi dyskwalifikacją z turnieju.
✔ Jeżeli zawodnik grający w drużynie która jeszcze bierze udział w turnieju dostanie VAC Bana, cala drużyna zostaje zdyskwalifikowana.
✔ Jeżeli po obejrzeniu demka zawodnik używa wspomagaczy za jego drużynę wchodzi drużyna przegrana z poprzedniego meczu.

4.Punkty meczowe.

Wygranie meczu 3pkt
Remis 1pkt
Przegrany mecz 0pkt

4.CRASH SERWERA

✔ Jeżeli serwer się wyłączy z niewiadomych przyczyn to mecz zostaje przywrócony przez backupa lub mecz zostaje powtórzony w zależności od problemów z serwerem, jeżeli zawodnik miał wygranych 15 rund, a przeciwnik do 6, mecz wygrywa osoba, która już miała zapewniony remis.

5.SPÓŹNIENIE

Gracz ma czas 15 minut na wstawienie się na mecz od czasu wyznaczonego. (Np.
19.00 mecz 19:15 maksymalny czas)
Jeżeli gracz nie stawi się na mecz przegrywa walkowerem.
O np. 19:15 wynik jest już wpisywany do drabinki.

Komentarze są wyłączone.